Tisdag

Helgen var helt fantastisk!! Festen var väldigt rolig, mkt trevligt folk och vi hade väldigt kul! =) Vi hade singstar-tävling, frågesport, olika lekar och en massa roliga saker. Fast jag kom hem först klockan 4, det var kanske inte så jättelyckat eftersom jag hade hårshowen på söndag, men jag sov 3 timmar och var helt hyperaktiv hela söndagen, hur bra var inte det på en skala? ;) hahah! Kan sätta in lite bilder på hur jag såg ut innan hårshowen.

Innan jag skulle till showen.

Denna veckan är väldigt hektisk i skolan, men lärarna har arbetsdag på fredag så vi är lediga, gud vad skönt! Lite längre helg. Sen blir det om typ en vecka, då far jag till Spanieen :) Kommer hem den 14 på kvällen, gud vad härligt, ska verkligen njuta..

Nu måste jag plugga till naturkunskapsprov som vi har på torsdag, kill me...

Dagens ordspråk: Tänk fel om du vill, men tänk själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0