Internationella kvinnodagen!

Denna dag är bra :)



I helgen har jag bara dansat, dansat och dansat och har typ sträckt min hälsena eller något så har lite ont, aj.
Men annars har det varit jäkligt kul! Fast nog fanns det vissa typer som trodde att de kunde allt så de skulle ju såklart börja visa hur man skulle göra och sa till när man gjorde fel. Okej, nog är det ju bra att de säger till, men inte vill jag bli rättad av en gubbe som är typ 60+ ? Det känns inte så lovande.. Men de var bara att hålla minen och dansa vidare.

Så ja, det var faktist hela min helg, och så är det sista dagen på sportlovet idag, snacka om ångestframkallande, uscha..
Inte orkar man börja engagera sig direkt med jävla prov direkt efter lovet.. =( Det är väl bara tillbaka till verkligheten.

Snart börjar Beck. Jag kan verkligen ALLA Beck-filmer utantill, men Mikael Persbrandt är ju sååååå snygg, så liksom man kan inte undvika att inte se filmerna fast man kan skriva ned dem.. Jag bjuder på en bild här nedan!

Dagens ordspråk: Framgång ger vänner, motgång prövar dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0