Home

Home - Sarah Dawn Finer  <3

Idag var det värsta slappar-dagen, sov jättelänge på morgonen så var väldigt utvilad. Käkade frukost och gick på en promenad. Gick förbi och hämtade mina nya jeans, sen gick jag till Gränsen och mötte mamma där, vi gick runt i affärer och fikade lite, sen gick vi och kollade lite på Stadium och jag fick äntligen en röd fleece! :)
Sen har det faktist inte hänt så mycket mer, tog det även lugnt ikväll också, känner mig lite krasslig och har fått världens hosta så stannade hemma och slappade lite till..  Helgen kommer gå i dansens-tecken, vi har bugg-kurs hela helgen så nu blir det att vicka på rumpan  till lite buggmusik! Kursen börjar klockan tio, så jag borde verkligen gå och lägga mig nu så att jag är utvilad tills imorgon/idag. ;)

Dagens ordspråk: Om du möter en människa utan leende - ge henne ditt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0