Hemsk morgon..

Dagen började verkligen INTE bra. Vaknade av att jag med alla krafter som jag har, dunkade huvudet i väggen.. Drömde en sådan sjuk dröm så det var nog därför.. Så nu har jag världens största bula i bakhuvudet, tack så mycket jävla dröm..
Men min dag var inte förstörd för det! Jag låg och vilade ett tag pga incidenten på morgonen, och sen gick jag och mor på en promenad runt stan. Och, ja, jag är verkligen i starkt behov av jeans, så vi gick till Esprit och köpte ett par till mig!
De är as-snygga! Efter vi hade vart och strosat och handlat lite så gick vi och tog en kaffe, sen gick vi hem och började laga lite mat, eftersom vi skulle iväg till Fysioteket på träning.

Träningen var jobbigt - som alltid, men känslan när man äntligen är färdig är så härlig. Så idag körde vi 40 minuter spinning och 40 minuter cirkelträning, härligthärligt! Efter det stressade jag iväg till stallet och så kom jag hem för ungefär en halvtimma sen.. Nu är jag så jäkla slut så ska sätta mig  i soffan med frukt och se en spännande film med min mamma :)

Dagens ordspråk: Kan man vara glad åt lite, har man mycket att vara glad åt.
Cya! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0