Hektisk vecka!

Förra helgen så red jag kurs, och jag har verkligen inte hunnit skriva i bloggen på hela veckan, har varit så otroligt stressigt med stallet och skolan osv.. Men jag hoppade Fio på lördagen, guuud vad det gick bra =) Väldigt nöjd, hon var så duktig! Och sen på söndagen red jag dressyr, och då var hon så mjuk och fin efter helgens ridpass - men dock en aning trött men hon var så avslappnad och duktig!
Jag kom just hem ifrån skolan, vi har haft engelskaprov idag.. Nästa vecka har jag 2 nationella prov på en dag + matteprov, döda mig. Och sen på torsdag har vi nk-prov, döda mig igen. Så det känns smått meningslöst allt men man måste ju..

Snart ska jag iväg och klippa och färga håret! Jag har aldrig färgat mitt hår, det här är min naturliga hårfärg. Men det är så här att jag är med i Guldsaxens hårshow som kommer att äga rum på söndag 16.00 i SveFi, och så ska jag fixa håret till det :) Färgen ska vara väldigt ljus med silver/guld-slingor tror jag om jag nu kommer ihåg rätt. :) Nice! *spännande*
Imorgon har vi klassfest :)


Dagens ordspråk: Titta aldrig högre än vad du kan se.
Cya!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0