Feberglänsande ögon

Såklart har man gått och blivit sjuk.. Har feber, ont i halsen/huvudet. Det var ju liksom bara det här som fattades tydligen.
Far till Spanien den 3 april, fredag nästa vecka, och liksom - inte vill man vara sjuk dåå.. =/ Nä usch, hoppas verkligen att jag blir någorlunda frisk tills det.

Idag har jag haft stalljour + krigsoperan, det var väldigt krävande när man mår som man gör, men jag klarade hela dagen iallafall. For till stallet med Hanna, släppte ut hästarna och mockade lite, sen hem, duscha och iväg till krigsoperan.
Jag är smått lost på dessa träningarna, eftersom jag inte är sådär superhajj på finska så blir det lätt missförstånd eller inte något alls, så jag hängde inte riktigt med idag, men tydligen efter vi hade tränat på alla låtarna skulle vi på gränsen och sjunga - igen!? Det var inte längesen vi var där faktist, men nåväl, jag fick skjuts dit av Sohrab och så sjöng vi, det gick bra fast jag var lite waisted. Men sen efter det, var jag tvungen att fortsätta med stallarbetet, så jag for till stallet igen och tog in hästarna och gav dem middag. Sen fick jag plötsligt någon energikick (säkert någon av de 200000000 panodilerna jag käkade som började värka), så jag bestämde mig för att rida. Det gick så jäkla bra, man kanske alltid borde vara sjuk när man ska rida?! Fio var jätte följsam och bärde upp sig själv för engångsskull, nu har jag inte förlängda armar för att hon hängde + att hon har gått ned i vikt, hur bra är inte det på en skala?! :D
Nu har jag sån jäkla huvudvärk så det är nästan lika bra att jag går och lägger mig.

Dagens ordspråk: Ett vänligt ord kan hålla en varm hela vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0