Äntligen..

.. fick jag min bokhylla ifrån IKEA :) Nu är allt nytt i mitt rum, ingen möbel eller något är från gamla huset, känns skönt.
Idag har det inte hänt så väldans mycket faktist. Sov länge för engångsskull, har inte sovit så bra de senaste nätterna. Orsaken vet jag inte, men det har varit lite svårt. Så tog sovmorgon idag, och sen klockan 13.00 var jag och fikade med Sohrab på Hanna's Coffe Corner, macka och varm choklad, nami :) Det var trevligt. Lärde känna honom via Eilas kör och Krigsoperan! Sen har jag fixat och donat i mitt rum med bokhylla och kittet och sen bar det av till stallet. Jag red Carmen idag, det gick ju ganska bra faktist, jäklar vad svettig hon blev.. Hon har ju inte världens bästa kondis men, den blir bättre!
Anita gick hem lite tidigare så jag fick hålla den sista lektionen, det kom så oplanerat så allt kom sådär spontant, hittade på något men eleverna, som är vuxna nybörjare, var iallafall roade, det var ju huvudsaken plus att det lärde sig lite nya saker! =) Det var ju iallafall lyckat. Så nu sitter jag här hemma och laddar inför morgondagen, inte för jag vet vad jag ska göra men ska iallafall träna på kvällen - det kan jag ju ladda inför! Eller hur?

Dagens ordspråk: Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora.
Cya! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0