Warwick Avenue

Så bra låt som Duffy sjunger, verkligen värd att lyssna på!

I helgen har jag inte gjort så mycket, har för det mesta bara vilat eftersom jag fick feber i fredags eftermiddag typ. Jobbigt värre, men jag känner mig faktist piggare nu men har sån jäklig värk i musklerna. Snart slutar vi skolan, hela tvåan på gymnasiet har gått, efter sommarlovet börjar man trean. Shit vad tiden går snabbt..  Ja, jag vet att man ska leva i nuet, men jag vet inte ifall jag ska ta ett sabbatsår och plugga efter det eller ifall ja ska börja plugga direkt. Såna jäkla svåra val, som kan förändra ens liv. Huhu, ångestfyllt liv man kommer ha just då känner jag på mig..

BTW, så går det skitbra med Krigsoperan,det är endast 3 veckor kvar till premiären och 8000 biljetter är sålda. Jag tycker faktist att jag borde vara nervös, men är inte ett dugg nervös, inte ännu iallafall. Återstår att se sen typ några dagar innan, då klättrar jag väl på väggarna! ;) 

Imorgon går dagen i sångens och hästarnas tecken. Har krigsoperan klockan nio och sen har jag samtidigt stalljour, men jag tar eftermiddag och kvällen med Mia, så jag far till stallet vid tre-tiden.

Dagens ordspråk:
En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en. *TÄNK PÅ DET NI*
CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0