Toppendag!

Idag hade vi vårt första genrep med publik, och det gick superduperbra! Publiken stod upp och applåderade, om de var så bra nu, hur bra kommer det inte att vara på fredag dåå?! :D Jag känner mig så oerhört taggad till på fredag, lugn! Imorgon har vi genrep två, de är för the very important persons, vipparna kommer och då blir det ännu bättre! Då kanske vi till och med får "vågen", vem vet?!

Idag var jag och käkade lunch på Leilani med Hanna, mor och Heidi. Det var trevligt! Sen gick jag och Hanna till gränsen och sen till skopunkten, jag måste fara och köpa en klänning på GinaTricot, påminn mig!!

Jag har så oerhört ont i huvudet, det finns inte något värre - speciellt inte när man ska prestera till max under operan.. Men nu ska jag gå och vila, kanske t.o.m sova så jag orkar kriga imorgon.

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0