Spänningen stiger...

Imorgon har vi vårt första genrep med publik, gud vad kul =)) Nu verkar allt funka,  vet inte riktigt varför jag har oroat mig så mycket men det blir väl så när man har så mycket att tänka på. Just nu siktar jag själv på att bli frisk, men de verkar inte gå enligt planerna för nu har jag fått tillbaka febern - igen. Men inte så hög, typ 38 grader. De var lite kämpigt idag på träningen, förkylning och allergi går verkligen INTE ihop. Nu ska jag ta lite värktabletter och sen gå och lägga mig, har en stor dag framför mig imorgon och vill verkligen vara utvilad så att jag inte begår några misstag, de är ju det sista man vill.

Skriver mer om det stora genrepet imorgon, nu sova!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0