SPÄNNANDE!

IMORGON ÄR DET PREMIÄR FÖR KRIGSOPERAN!! (för de som kanske råkat missa det)
Det är så otroliiiiiigt spännande nu :)

Vi ska tydligen få gäster idag, det ser jag fram emot! Det händer inte ofta ska jag då säga er, ingen orka komma hit upp eftersom det är så långt att åka där ifrån vart de bor.. :/
Sen har jag operan, så jäkla kul. Tycker alla som tycker om att sjunga/agera borde få en chans att göra något sånt här. När jag först kom med i opera-gänget så visste jag inte alls att det skulle bli så här STORT! Det är ju otroligt..
Nu ska jag städa lite och sen sätta mig i solen. Skriver mer om hur genrep 2 gick sen ikväll när jag kommer hem :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0