PREMIÄR!

Guud så bra det gick! Jag var jättenöjd över min insats, och alla var så koncentrerade och duktiga! WOOOOHO. Efter premiären firade vi med lite champagne på spelplatsen och sen begav sig jag och Jessica till mig och fixade oss till tre rätters middagen. Det var jättemycket folk redan där, och klockan var typ 23.00, men vi fick förrätt,varmrätt och efterrätt, det var trevligt men man satt så långt ifrån alla.. Sen sjöng vi lite karaoke.

Och vet ni vad? Jag kom in på umppari, haha. Alla bara: Har du redan fyllt 18 år? Hm.. Men det var jättemånga som kände igen mig från operan, det var kul :) Sen så var vi där i ca 1 timme, för de stängde sen och då for vi till Pia och körde lite efterfest. Alla var typ där, och sen kom vissa från Adam också. Men jag kom hem vid 06.00, och sov 4 timmar - det var mindre kul. Men äh, det var ju premiärfest för gudsskull!! :) 

Alla var jätteduktiga igår. Tack för en trevlig afton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0