NOO!

Nu insåg jag just att vi har träning med Krigsoperan imorgon 13-18.00 .... :O Om jag nu kan läsa de dä jäkla schemat rätt, men de står nog så.. Amen wtf?! De har jag liksom inte ens planerat in, nu blir ju allt förstört.
JÄKLA SKIT. Jag måste höra med någon imorgon, alltid ska de vara något problem.....
Jag ska jobba i stallet imorgon kväll också och nu krockar det med krigsoperan, har vart borta så många jäkla gånger redan pga krigsoperan men, får se hur det blir.

Jag har sån jäkla huvudvärk så nu ska jag gå och sova, tänkte fara förbi en sväng till gränsen imorgon innan jag börjar skolan, 11.30 börjar vi spanskan, har all tid i världen på mig, och så kanske jag far till Esprit och köper den där fina koftan, hmm :) Återstår och se om jag ens kommer upp.

Cya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0