Moving on

Sarah Dawn Finer - Moving on

Känner mig lite piggare idag faktist! :) Febern har gått ner och hostan börjar lugna ner sig.. Min temp ligger just nu på 38,5 - och de är feber för mig eftersom jag brukar ha normaltemperatur vid 35,3.  
Sov 12 timmar inatt, är totalt slut i kroppen, det är nästan lite läskigt.. Inatt frös jag sov mkt så jag har sovit med mjukisbyxor, yllestrumpor och fleecetröja. Och som jag har klagat på hur jäkla varmt det har varit i mitt rum, skumt värre säger jag bara.. Jag har faktist lovat för jättelängesen att jag inte ska vara sjuk på fredag då det är Krigsoperans premiär, och det ska jag fan hålla!

Shit, det är redan premiär på fredag. Vad snabbt allt har gått :) Jag fick rollen och började direkt i februari. Varje helg ända från februari tills nu har vi haft träning, det är så... Konstigt, hur snabbt det har gått. Nå, det går ju snabbt när man har kul och det har jag verkligen haft. :) Det trodde jag aldrig att jag skulle få göra något sånt här, är verkligen glad för att jag tackade ja. YEY!

Hoppas att ni hade en bra midsommar, jag hade det ganska kul, for till Kukkolaforsen och träffade några från Krigsoperan, sen for jag hem och sjukade mig. Nu ska jag gå och steka i solen ett tag, se om jag klarar att vara ute utan att kväva mig själv av allergi och snor.

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0