Karins vanliga tur.

Jahapp, då var det dags att bli sjuk igen tydligen.. Sån jävla otur jag har. Har typ åkt på förkylning, jätteont i halsen, näsan rinner stup i kvarten och ont i lungorna.. De är väl smällar man får ta när man tror att det är sommar i juni, SOM DET SKA VARA?! Jäkla skumt väder alltså. De har ju inte varit så varmt nu de dagar vi tränat nere på stranden, så de är nog därför jag har blivit sjuk. Jag har lovat mig själv att jag INTE ska vara sjuk på premiären för längesen, och de ska jag lova så nu får jag försöka hitta alla möjliga huskurer och genomföra dem snarast. Är bara så otroliiigt trött, sover så jäkla dåligt under nätterna, det är så jäkla varmt och drömmer såna konstiga drömmar. :( Inatt ska jag sova på balkongen, fast då kanske min förkylning blir värre, hmm... Får tänka över det där.

Nu har vi ledigt från operan i tre dagar, så skönt. Nu kan jag få slappa och kolla igenom lite manus och lära mig ALLT utantill så jag känner mig jättesäker. Får se hur det blir med det. Jag längtar verkligen tills premiären, de kommer bli såå bra! Det är så otroligt kul med sånt här :) Vill verkligen göra något sånt här igen!

Har funderat så mycket på den där sångkursen, måste anmäla mig snart.. Fast, beror på ifall jag får med någon eller inte..

Glad midsommar på er alla! Hoppas ni får en bra dag!<3

Kommentarer
Postat av: Karoliina

Har du varit hos läkaren? Du tyks ju vara sjuk jämnt. Dåligt immunförsvar?:(

2009-06-20 @ 18:08:33
URL: http://bellatrixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0