JAG VILL!

Nu har jag upptäckt att en av de tre sopranerna i Krigsoperan, Lisbeth Sandberg, ska hålla en sångkurs i fjällen - Kebnekaise. Fyfasen vad kul det skulle vara att fara på det!! Hon är ju så otroligt duktig. Det finns bara ett problem, priset är inte det vänligaste för min plånbok - 2500 kr för 4 dagar.. Nog lär man sig skitmycket, men de är lite väl mycket :o
Den kommer att äga rum 20-24 juli, jag vill jag vill jag vill :)
Får fundera lite mer på det där, sista anmälningsdagen var 7 juli..

OCH jag som trodde att jag var heeelt ledig ifrån Krigsoperan idag, men tydligen inte. Tuomas skriver att vi har en träning med koreografin till vår duett klocka 19.30 på stranden, där sprack kvällens planer kan jag då säga..

Nu ska jag gå och sura.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0