I'm leaving you for the last time, baby.

Fanfanfan, varför drömmer jag såna mardrömmar hela tiden?! ;o Det är ju för fan läskigt, vågar inte sova snart.. :(
Det var inte så varmt i rummet idag, men såna jävla mardrömmar.. Huh* Jag lever.

Igår hade vi som sagt träning med operan i 6 timmar ute på spelplatsen, FAN VAD KALLT. Nu har förresten läktarna kommit upp, nu är det mycket lättare att spela upp scenerna eftersom de är uppe.. Jag var så irriterad hela tiden igår, pga jag fick ingen mat innan jag gick, och det misstaget göra jag INTE om igen. För minsta lilla problem blev jag skitsur. Käkade mat när jag kom hem, vid 22-tiden. Det är ju bra gjort Karin, vet inte varför jag gör så när jag vet hur jag blir när jag inte får mat..

Idag ska vi köra genomdrag hela teatern, hur nu det ska gå.. Det kommer ju typ ta tio timmar.. Allt är typ, kaos. Men de blir bättre och bättre. JAG MÅSTE HITTA NÄBBSKOR, någon som har några jag får låna? Gud så frustrerande. Premiären är nu om åtta dagar, jag känner bara sån stress. Det kommer säkert bli succé sen på premiären - men de känns bara så konstigt nu. Ingen vet vad det är för scen och alla springer runt som yra höns backstage.. Och så har vi tydligen ledigt fre-lör-sön nu under midsommar..? Okej, det är midsommar men de är också så jävla överskattat, en träning kan man väl iallafal ha under söndagen? Det kanske bara är jag som är så här, men de ska ju bli perfekt. :)

Nå, slutpratat om det idag.. Nu ska jag gå och göra en riktigt god frukost med färska jordgubbar och gå ut i solen och bara slappa ett tag. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0