Härligt väder!

Eller, de ser iallafall fint ut - har inte hunnit vara ute ur huset ännu ;D Men om man har sovmorgon så har man.
Ska sjunga med Mirja och Elin klockan 11, får se ifall Elin dyker upp.. Sen så har vi tydligen krigsoperan kl 13 idag, men kan inte fara dit just då, men får väl sringa dit sen senare. Idag känner jag av allergi så jäkla mycket, mina ögon var jättesvullna på morgonen och typ, ögonvitan vad röd.. Nice! Skrämde mig själv när jag kollade i spegel, hm...

Nu ska jag käka lite frulle, blir nog mjölk och flingor med färska jordgubbar och piroger :) NAMI! jag är jättehungrig!
Cya! 

Kommentarer
Postat av: Johan

Du kan väll knappast ha skrämmt ngn ? :O

2009-06-10 @ 18:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0