Förvirrad.

Idag hade vi typ inte alls skola, en lektion som varade i ungefär 7 minuter?! Totalt onödigt och värdelöst att ens komma till skolan när man avslutat vissa kurser och andra är fortfarande igång.. Så jag och Maria struntade helt i att vara där och for till Gränsen istället. Där shoppade vi mycket kläder och annat (vill inte ens veta hur mycket vi har spenderat tillsammans), sen for vi till Ikano-huset där Marris shoppade en tröja på Stadium och ett par skor från Skopunkten - som även jag gjorde men jag fyndade stort! Sen kände vi att de var lite tomt i magen så vi for iväg till Nya Konditoriet och köpte en kyckling- respektive köttbullsmacka och pratade om allt möjligt. Tack Maria för en trevlig dag!!

Just nu så gör jag tyvärr inte så mycket, vi har Krigsoperaträning nu, sång, men jag har varken ork eller någon röst till att sjunga med, så jag hoppade över det. Fasen om jag blir sjuk innan skolavslutningen, jag och Elin ska sjunga en vacker låt tillsammans! ELIN, DU MÅSTE BLI FRISK!! :( Annars är jag DÖD.

Nästa helg är det midsommarafton, redan!? Shiiiet.. Brukar alltid vara i Stockholm under den helgen, ovanligt att vara hemma.. Måste ju vara det pga Krigsoperan, äh - smällar man får ta.. 
 
Igår var jag till Karungi och grattade Jessica som fyllde 19 år. Kom hem vid 2-tiden, så det var rätt så kämpigt att stiga upp imorse. Men kul hade vi! Vi spelade kubb och det var ENDAST 5 plusgrader ute - snacka om kallt PLUS att det var 101429482349242049 MYGGOR, det är de värsta med sommaren , alla jävla äckliga insekter, Jag höll på att få seriösa dampanfall på de där jävla myggorna.. MITT LAG VANN KUBB-SPELANDET! WOHO =) 
Sen gick vi in och spelade Let's Dance och Familjegeni =)

Nu ska Kakis gå och vila, cya!


Kommentarer
Postat av: eelin!

jag försöker allt jag kan!!! :(

2009-06-09 @ 19:28:18
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0