Äntliiiiiiiiiigen!!!!

Har vi fått sommarlov. Har varit så jäkla efterlängtat så jag inte ens kan förklara känslan jag känner nu.. Jag har varit och käkat med Marris på leilani, det var gott =) Nu är det endast trean kvar, undra vad man ska gör sen.. Men som att man ska gruva över det nu, nu är det lov och då ska man bara ha kul. Och jag kommer ha extra kul i sommar, eftersom Krigsoperan är just i sommar, wohoo! Och så fyller jag 18 år, det komme bli en toppensommar!
Jag och Elin sjöng på skolavslutningen idag - vi sjöng "Som en bro över mörka vatten", så jäkla fin låt.. Det gick jättebra - men tyckte synd om Elin, hon höll typ på att hosta ihjäl sig.. =/ 

Har sån jäkla huvudvärk så ska sätta mig i solen och vila ett tag, sen ser vi ju vad som händer ikväll!
Har iallafall Krigsoperan väldigt tidigt imorgon, huhu*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0