Om det ändå kunde vara så bra..

Snart ska jag cykla iväg till stallet, ska rida och fixa en massa. Varför jag far så "tidigt" är för att jag inte ska behöva stressa, hatar att stressa i stallet plus att hästarna känner på sig att man gör det.. Jag sov endast 5 timmar inatt, men jag känner mig ändå pigg och utvilad :)

Nu är det endast tre föreställningar kvar av Krigsoperan, snyft .. :/ Men idag äre FEST! Hehe ^^, Sen ska Jessica komma och sova här hos mig, vi ska båda sova i min lilla säng, huhu någon kommer ha ont i ryggen imorgon tror jag. Den är typ, väldigt liiiiten. Funderar bara på vad jag ska ha för kläder på mig, hmm..

Jag ska till Stockholm nästa vecka, och jag tror faktist att jag får med mig Hanna i år igen!! :)
Måste ringa och höra med dem idag när vi kan komma och sen bokar vi biljetter på en gång!
Cya!

Du är söt.. ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0