Hon förtjänar hela himlen

Lisa Ekdahl - Hon förtjänar hela himlen
För hon kommer aldrig mera hit
Jag ska försvara henne om jag kan
För hon förtjänar hela himmelen
Och en mycket bättre man
 
Nu har jag inte skrivit på ett tag, har inte haft någon ork alls.. :( Har fullt upp med Krigsoperan nu, vi har endast fyra stycken föreställningar kvar.. Känns så sorgligt.. Man har ju lärt känna så hemskt trevliga och fina människor med underbara personligheter, som man nästan har sett varje dag ända sen februari som man är van vid att se, men som man aldrig mera kommer att se igen.. Eller vissa kommer man väl stöta på, men inte alla. De känns lite tråkigt, men har haft så jättekul under de månader vi har tränat och umgåtts, sån upplevelse!
Men jag kommer aldrig att glömma det här, de har varit så otroligt kul att få vara med om något sånt här stort. Man lär sig så otroligt mycket!

Hela helgen så har jag typ festat.. Först på fredag hade Annika 18-års fest, sen lördag och söndag hade vi lite fest med Krigsoperan, huhu. KUL! :)

Imorgon ska jag umgås med MIN raring, Maria! <3
Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0