FINAL SHOW!

Idag är det sista Krigsopera-föreställningen någonsin, känns så trist. Under 6 månaders tid har vi umgåtts nästan varje helg och ju närmre premiären vi kom så träffades vi nästan varje dag. Och nu helt plötsligt så kommer vi kanske aldrig mera ses.. Det blir ju så drastiskt avslut på det hela tycker jag :( Men man kommer ju ändå försöka hålla kontakten med de flesta, men det kommer ju aldrig bli som vanligt igen. Idag kommer  det nog vara den bästa föreställningen någonsin, de kan jag satsa stora pengar på! :)

Men igår, voi helvete. De var en jävla överförfriskad gubbe i publiken som förstörde hela showen, fyhelvete vad sur jag blev. I min och Tuomas scen (för er som har sett föreställningen, ni vet vad jag menar) så minsta lilla ljud förstör allt, den scenen är så djup.. Fan vad sur jag blev :( Hoppas att han typ gick och hängde sig, försörde allt för alla, inte minst för alla de som kollade.

Nu ska jag gå och duscha, sen käka och sen anlända till sminket för sista gången någonsin, buhu :'(
IKVÄLL BLIR'E FEST!

Kommentarer
Postat av: Nea Ruth

Känns så trist att det är slut... Och jag förstår inte varför en överförfriskad gubbe ska komma till en krigsopera föreställning....

2009-07-13 @ 20:16:14
URL: http://teatertjej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0