Härliga dag!

Imorse vaknade jag halv 8 och kunde inte somna om, men det gjorde absolut ingenting :)
Jag käkade lite och klädde på mig och tog en promenad till stallet. Eftersom det var så fint väder passade jag och Linnea på att rida ute i snön! Det blev mycket plumsande för Romero och Fio, haha! Fio var värsta isbrytaren för Romero, hon bara plöjde igenom snön och gjorde nästan en liten stig åt honom.. :)
Snacka om att de där två kommer att ha träningsvärk imorgon!!

Och hade stalljour idag också, men jag hade eftermiddagen så jag tog in hästarna och gav dem middag.
Det var allt jag har gjort idag, var ganska ansträngande att rida idag efter vi hade plumsat så länge, det tog verkligen på Fios krafter, hon var segare än vanligt om man säger så.. Men ska nog skritta henne lite imorgon så att hon inte har så ont i kroppen, eftersom plumsandet tar på magmusklerna!

Resten av kvällen blir nog lugn tror jag, Linnea skulle ut på krogen och fan vilken jävla lust jag har att följa, men om typ 3 månader så kan jag också hänga med!! ;) Jag kanske hälsar på hos någon kompis osv :)

Dagens ordspråk: Det enda i livet som man ångrar är de chanser man inte tog.
Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0