För mycket att göra..

Ja, som min rubrik säger, jag har för många järn i elden, men de gör inte så jättemycket - man har inte tråkigt så ofta!

Jag har fått en roll i Krigsoperan! Det är en sommarteater som kommer spelas här i Haparanda med premiär den 26 juni kl. 18.00. Det är den största sommarteatern i år i Scandinavien. Jag ska inte avslöja för mycket om operan, men jag skan iallafall ge er hemsidan, www.krigsoperan.se/sv, så ni kan kolla lite om vad den handlar om osv..
Vi har börjat med manusläsning osv, allt är så nytt för mig - det är så kul =)
Men det blir nu så mycket som man ska hinna med, både med stallet, gym, dans, sångträning och skolan, men hittils har det gått bra, hoppas det fortsätter så för jag har ingen lust att välja bort någonting!



Just nu sitter jag hemma och är påväg att bli frisk, eller jaa - jag är väl frisk nu, men har haft magsjuka. Inte kul =/

Dagens ordspråk: Stark är den som kan le åt sin svaghet.

/Karin

Kommentarer
Postat av: eelin!

heeeeeej karin ;D

2009-02-25 @ 18:13:49
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0