Äntligen!

Nu, om cirka två timmar så får jag sportlov!! Fast just nu känns den lyckan inte så nära som två timmar, eftersom jag och min kära väninna Maria sitter i datasalen i skolan och nöter engelskaglosor, jippi?

Jag längtar verkligen till lovet nu, eftersom det har varit sååå mycket i skolan, man måste ha lov för att orka med, någon som håller med mig eller?! Ska bli så skönt att bara slappa och återhämta sig efter de jobbiga nätterna man suttit uppe och pluggat inför prov. :)

SÅ HAR MAN ÄNTLIGEN FÅTT SITT EFTERLÄNGTADE SPORTLOV! Känns underbart. Nog för att man har stalljour imorgon, men det räknas inte ;)
Jag kom just hem från bio, jag och Hanna har varit och kollat på "Män som hatar kvinnor". Tänk, det var premiär i heela Sverige idag, och så var den t.o.m i lilla, efterblivna Happis, det är ju ett under! :)
Men jag tycker ni alla borde kolla den filmen, den var ju såå otroligt spännande och bra för den delen också, men gud vad spännande.. Ojoj, jag tål nästan inte att se sådana filmer, det blir för mycket spänning, haha!
Men den är verkligen sevärd!

Dagens ordspråk: Om du tänker för länge på nästa steg, kommer du att tillbringa ditt liv stående på ett ben.

Nu ska jag sätta mig ned och spela lite kort, är så jäkligt trött.
Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0