Kungabesök!

Idag kom Kungen, Drottningen och kronprinsessan till Haparanda :) Såklart skulle de också få den årliga dosen av Krigsoperan som många människor, 11 500 stycken, om jag ska vara riktigt exakt , har fått uppleva!

De fick lite gourmet-bitar från Krigsoperan, vi spelade inte upp hela pjäsen, utan sjöng bara några sånger ur den! Det var min och Tuomas duett, och 3 andra sånger, plus 2 körsånger! Sen var det klart, det var riktigt skoj att få göra något sånt där. Det händer ju inte precis varje dag! ;) 

Så idag var det ett historiskt möte mellan Krigsoperan och Kungahuset, oliidligt spännande var det!
Krigsoperan vs. Kungahuset - great success!
Den här dagen kommer jag aldrig att glömma!

På måndag börjar skolan, stooora och lååånga suckar. Känns inte som jag har vilat någonting alls i sommar, Krigsoperan sög ut all energi från mig, men dock - I'm alive, I'm alive I'm alive .....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0